среда, 18 июня 2008 г.

Публикация на тему: "СУЧАСНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ"

План
· вико­ристання мультимедійного відеопроектора
· використан­ня на уроці навчально-методичних комплексів (електронні підручники)
· використання тестових середовищ для контролю знань
· проектна діяльність
· дистанційне навчання

Невід'ємною частиною практично будь-якого уро­ку є подання нового матеріалу, для чого широко вико­ристовується мультимедійний відеопроектор. На від­міну від звичайного проектора, який використовував­ся для відображення тексту, написаного на спеціаль­них прозорих плівках, мультимедійний відеопроектор підключається безпосередньо до комп'ютера і дублює зображення з екрана монітора, проектуючи його на ве­ликий екран. За допомогою цього сучасного пристрою можна проектувати будь-які мультимедійні програми навчального призначення, презентації нового матеріа­лу, розроблені, наприклад, за допомогою програмного продукту МісrosoftPoint.
У презентації можна ви­користовувати як статичні, так і динамічні зображен­ня, різноманітні мультиме­дійні ефекти, що несе на со­бі не тільки методичне, але й психологічне наванта­ження. Водночас, привертається увага учнів та надається «наголоси» на найсуттєвіших моментах пояснення.
Усе це дозволяє вчителю підготувати подання наперед продуманого за змістом та в часі блоку но­вого матеріалу. Варто зауважити, що ця інформація може бути представлена не тільки в електронному, але й у традиційному (роздрукованому) паперовому вигляді. Електронна версія такої інформації попов­нить відповідну методичну базу вчителя, що надалі може бути доповнена, відредагована та з часом зно­ву використана для вивчення цієї ж теми.
Використання мультимедійного відеопроектора до­зволяє працювати з класом як за пасивною, так і за ін­терактивною моделями. Однак, використання тієї чи іншої моделі залежить як від змісту самого матеріалу, що вивчається, так і від методики, обраної учителем.

Комментариев нет: