План
· використання мультимедійного відеопроектора
· використання на уроці навчально-методичних комплексів (електронні підручники)
· використання тестових середовищ для контролю знань
· проектна діяльність
· дистанційне навчання
Невід'ємною частиною практично будь-якого уроку є подання нового матеріалу, для чого широко використовується мультимедійний відеопроектор. На відміну від звичайного проектора, який використовувався для відображення тексту, написаного на спеціальних прозорих плівках, мультимедійний відеопроектор підключається безпосередньо до комп'ютера і дублює зображення з екрана монітора, проектуючи його на великий екран. За допомогою цього сучасного пристрою можна проектувати будь-які мультимедійні програми навчального призначення, презентації нового матеріалу, розроблені, наприклад, за допомогою програмного продукту МісrosoftPoint.
У презентації можна використовувати як статичні, так і динамічні зображення, різноманітні мультимедійні ефекти, що несе на собі не тільки методичне, але й психологічне навантаження. Водночас, привертається увага учнів та надається «наголоси» на найсуттєвіших моментах пояснення.
Усе це дозволяє вчителю підготувати подання наперед продуманого за змістом та в часі блоку нового матеріалу. Варто зауважити, що ця інформація може бути представлена не тільки в електронному, але й у традиційному (роздрукованому) паперовому вигляді. Електронна версія такої інформації поповнить відповідну методичну базу вчителя, що надалі може бути доповнена, відредагована та з часом знову використана для вивчення цієї ж теми.
Використання мультимедійного відеопроектора дозволяє працювати з класом як за пасивною, так і за інтерактивною моделями. Однак, використання тієї чи іншої моделі залежить як від змісту самого матеріалу, що вивчається, так і від методики, обраної учителем.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий