Тема. Поняття про інформаційні системи та технології. Види інформаційних систем. Поняття про апаратне та програмне забезпечення інформаційної системи. Етапи розвитку та сфери застосування інформаційних технологій. Поняття про інформаційну культуру та інформатичну компетентність. Інформатика як наука та галузь діяльності людини.
Мета:
сформувати:
• поняття інформаційної системи;
• поняття апаратного та програмного забезпечення;
• поняття інформаційної культури та інформатичної компетентності;
• поняття про інформатику як науку та галузь діяльності людини;
розглянути:
• етапи розвитку та сфери застосування інформаційних технологій;
• різновиди інформаційних систем;
• структуру інформаційної системи.
Базові поняття й терміни: інформатика, інформація, інформаційні системи, інформаційна культура.
Структура уроку
І. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності (2-3 хв)
II. Оголошення теми уроку (1 хв)
III. Вивчення нового матеріалу (20-25 хв)
ІV. Практичне завдання (10-15 хв)
V. Домашнє завдання (2-3 хв)
VII. Підбиття підсумків уроку (2-3 хв)
Хід уроку
I. Організаційний етап
II. Оголошення теми уроку
III. Вивчення нового матеріалу
ІV. Практичне завдання
Робота з клавіатурним тренажером. Інструктаж з техніки безпеки.
V. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 2 підручника «Інформатика. 9 клас» Володін В.В., Володіна І.Л. Видавництво “Гімназія”, 2009, відповісти на питання самоперевірки, виконати навчально-тренувальні вправи № 2) на стр.45 (намалювати у зошиті). Підготувати повідомлення на тему «ІКТ в освіті»
VII. Підбиття підсумків уроку
Узагальнення навчального матеріалу.
При розробці конспекту уроку було використано навчально-методичний посібник:
Костриба О. В., Усі уроки інформатики. 9 клас. Х.: Вид. група «Основа», 2009. - 191
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий